خرید عطر و ادکلن شرکتی با پایین ترین قیمت در کشور

پرفروش ترین عطر کازاموراتی

عطر و ادکلن برای ما ایرانی ها جزء کالاهایی هست که همیشه حواسمون بهش هست و بودجه جداگانه در نظر میگیریم ، چه موقعی که به عنوان مصرف شخصی بخوایم استفاده کنیم چه زمانی که برای دادن هدیه به عزیزانمون بخوایم بخریم . عشق و علاقه ما ایرانی ها به عطر و ادکلن همیشه وجود داشته حتی با وجود افزایش قیمت اونها ، پس ما ایرانی ها باید به خودمون افتخار کنیم برای این همه خوشبویی و به خود رسیدن (: 

یکی از برند های معروف عطر و ادکلن دنیا ، عطر و ادکلن زرجوف است ، ما در این مقاله قصد داریم تا کمی از تاریخچه ادکلن کازاموراتی صحبت کنیم و هم پرفروش ترین عطر کازاموراتی براتون لیست کنیم تا شما با آگاهی کامل به سراغ خرید عطر کازاموراتی برید.

تاریخچه برند عطر و ادکلن کازاموراتی زرجوف

زرجوف برندی لوکس و ایتالیایی است که در سال 2003 توسط Sergio Momo تاسیس شد و با الهام از رایحه های قدیم و باستانی ، همراه با تکنولوژی نوین ایتالیایی عطر و ادکلن های خود را عرضه داشته. برند زرجوف به واسطه ی تولید با کیفیت و کم نظیر عطر های خود، جوائز متعدد و پاداشهای گرانبهایی از نمایشگاه بزرگ ملی و بین المللی دریافت کرده است .این برند با تولید محصولات لوکس ، سعی بر احیای میراث محو شده و همچنین حفاظت از میراث تاریخی و هنری خود از آن دوران پر زرق و برق در ایتالیا را داشته

از طراحان و عطرسازان معروفی كه با برند زرجوف همكاری داشته اند می توان  Chris Maurice, Jacques Flori, Miroslav Petkov, Angeline Leporini, Christian Carbonnel, Laura Santander and Mathieu Nardin را نام برد.

عطر و ادکلن زرژوف، یک هدف مشخص دارد و آن هم خلق یک سری از بی‌نظیر‌ترین رایحه‌هایی که باعث شوند تا علاقمندان، به محض استفاده از آن، به این عطر و ادکلن زرجوف، وفادار بمانند. به همین دلیل، عطر کازاموراتی، توسط حرفه‌ای‌ترین و معروف‌ترین عطرسازان دنیا ساخته می‌شود.

عطر و ادکلن های زرجوف ، شامل چندین زیر شاخه و گروه میشوند که هر کدام ویژگی های خود را دارا هستند.

یکی از این گروه ها ادکلن کازاموراتی نام دارد. به همین دلیل است که علاقمندان به این نمونه‌ها، عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی هم می‌گویند. زیرا این گروه در ایران شناخته شده‌تر و معروف‌تر است. لذا، چند نمونه از عطر و ادکلن زرجوف کازاموراتی را بررسی خواهیم کرد.

کازاموراتی
عطر و ادکلن کازاموراتی

پر فروش ترین های عطر کازاموراتی را با هم ببینیم:

  • عطر ادکلن کازاموراتی زرجف رجیو جانوین : عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف-زرژاف رجیو جانوین – johnwin Xerjoff Casamorati Regio از برند قدیمی و سرشناس کازاموراتی زرژاف در سال ۲۰۱۱ طراحی و روانه ی بازار شد . عطر ادکلن زنانه مردانه رجیو که عطری تند و شرقی است در نت ابتدایی خود رایحه ی عناصری همچون اسطوخودوس ، ترنج ، شکوفه لیمو و گریپ فروت را داراست . پس از انتشارر توافقی تند و تازه از مرکبات در نت میانی و در قلب این رایحه با ضرباهنگ رایحه های عناصری همچون قرنفل ، یلانگ یلانگ ، آلو ، گل رز ، هل و گل شمعدانی رو به رو میشویم و در انتهای مسیر خط بویایی این رایحه ، طراح از تلفیق عناصری همچون مشک ، وانیل ، آمبرته مشک ( نوعی خمیر از مشک ) و نعناع هندی بهره جسته و با این عناصر این رایحه را پایدار ساخته است.

با توجه به تلفیقی تضاد گونه از مواد در طراحی رایحه ی این عطر ، از آن میتوان در هر فصل از سال بهره برد و مناسبترین زمان برخورداری از رایحه ای دلچسب از این عطر در درازای شب میباشد . رایحه ای دراز مدت و سنگین که بی شک به سبب حضور رایحه ی اصلی ، گل شمعدانی همگی عاشق بو و خط بویی آن خواهید شد . رایحه ای منحصر بفرد که با تنالیته ی گرم و تند خود و همچنین حضور غنی انواع مرکبات در ابتدا با آرامی و در ادامه با شدت هر چه تمام میتوان از آن لذت برد . شاهکاری هنری همراه با ضمیمه ای موسیقیایی که با آرامش آغاز و به مرور اوج می گیرد.

  1. رایحه اولیه: لیمو ترش، ترنج،اسطوخدوس، شکوفه لیمو ،
  2. رایحه میانی: میخک، گل شمعدانی، هل سبز، یلانگ یلانگ،
  3. رایحه پایه: وانیل، نعنا هندی، مشک ،مشک گل خطمی،
کازاموراتی زرجف-زرژاف رجیو جانوین
عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف-زرژاف رجیو جانوین
  • عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف فیوره د الیوو جانوین : عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف فیوره د الیوو جانوین | johnwin Xerjoff Casamorati Fiore d`Ulivo  از برند کهنه کار و نام آشنای زرژاف ، در سال ۲۰۰۹ برای بانوان به جهان معرفی و در رده ی بالای فروش بازار عطر و ادکلن قرار گرفت .عطر ادکلن زنانه فیوره د الیوو ، عطری است از مرکبات معطر که در یادداشت اولیه و در نت ابتدایی خود لیمو امالفی ،، نیلوفر آبی ، آمبرته مشک ( نوعی مشک خمیری شکل ) و ریحان را داراست . ابتدای راه رایحه ی این محصول با مرکبات آغاز شده و پس از چندی در نت میانه و در قلبب این رایحه عناصری همچون مگنولیا ، یاس و شکوفه های زیتون خود نمایی میکنند . اساس رایحه ی این عطر بر مبنای رایحه ی قدرتمند شکوفه های زیتون بنا شده است . در نت اصلی ، سرانجام ترکیبی از رایحه های عناصر کهربا ، بنزوئن و مشک ، رایحه ی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف فیوره د الیوو را پایدار و مانا میسازد . رایحه ای که دارای سیلیجی معتدل و ماندگاری بالاست . لانچ فصل بهار و تابستان بوده و برای بهره وری کامل از رایحه ی آن بهتر است در طول روز استفاده گردد.
  1. رایحه اولیه: لیمو ترش، لاله مردابی،ریحان، مشک گل خطمی
  2. رایحه میانی: مگنولیا ، گل زیتون، یاسمن بزرگ گیا
  3. رایحه پایه: کهربا، مشک ، بنزوئین
زرجف کازاموراتی فیوره د الیوو جانوین
عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف فیوره د الیوو جانوین

 

  • عطر ادکلن کازاموراتی زرجف گران بالو جانوین: عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف-زرژاف گران بالوجانوین  –  johnwin Casamorati Xerjoff Gran Ballo از برند قدیمی سلطنتی و سرشناس و مطرح کازاموراتی زرژاف در سال ۲۰۱۳ با عنوان عطر گلی میوه ای ، شرقی ، حاصل از هارمونی گل های سفید با وانیل و عنبر برای بانوانی که خواستار بوی ملایم و شیرین حاصل از گل و میوه هستند ، پای به عرصه ی محصولات آرایشی بهداشتی در جهان نهاد .

این محصول زنانه ی برند کازاموراتی در بطری کلاسیک و صورتی رنگش که نشان از رایحه ی بهاری خود دارد ، بسیار مناسب برای فصول گرم سال و مصارف روزانه ی بانوان میباشد . رایحه ی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف گران بالو تشکیل شده از عنبر ، وانیل ، گل یاس ، کارامل ، گل پیچ امین الدوله و یاسمن است . رایحه ی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف گران بالو دارای سیلیجی قدرتمند و با ماندگاری بالاست . از بارزه های عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف گران بالو ، متغیر بودن رایحه ی نت ها از گرم به سرد است که دائما در حال تحول است که از خلوص و حساسیت بالا شما را به شادی کودکانه در باغی پر از گل و میوه جاری خواهد ساخت . عنصر اصلی و ارائه دهنده در این رایحه وانیل به حساب می آید . در مجموع عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف گران بالو یکی از خاص ترین تولیدات برند کازاموراتی زرژاف می باشد. 

  1. رایحه اولیه: کارامل
  2. رایحه میانی: یاسمن، پیچ امین الدوله،یاسمن بزرگ گیا
  3. رایحه پایه: وانیل، کهربا
کازاموراتی بلیسیما جانوین
عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف-زرژاف گران بالوجانوین

 

  • عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف لاتوسکا جانوین: عطر ادکلن کازاموراتی زرجف-زرژاف لاتوسکا جانوین | johnwin Xerjoff Casamorati La Tosca برای تمام فصول سال به خصوص فصل بهار مناسب می باشد. عطر لاتوسکا جزء پرفروش ترین های کازاموراتی هست و رایحه فوق العاده ای دارد.
    1. رایحه اولیه: ماندارین ، لیمو شیرازی
    2. رایحه میانی: برگ بنفشه شیرین،اوکالیپتوس، گل سرخ بلغاری
    3. رایحه پایه: وانیل، کهربا، مشک ، نعنا هندی

 

کازاموراتی زرجف-زرژاف لاتوسکا جانوین
عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف لاتوسکا جانوین
  • عطر ادکلن کازاموراتی زرجوف مفیستو جانوین : عطر کازاموراتی مفیستو   محصولی با رایحه ی مرکباتی که در سال ۲۰۰۹ طراحی و به دنیای عطر و ادکلن معرفی گردید . این محصول مردانه با رایحه ی خنک و چوبی ، مناسب برای استفاده در روزهای نیمه ی اول سال میباشد .  از ویژگی های بارز  ادکلن کازاموراتی مفیستو ،، طراحی فوق العاده ی فلانکر این عطر میباشد به گونه ای که در اولین نگاه چشم بیننده را به سمت خود خیره کرده و نگاه ها را به خود جلب می نماید.

رایحه ی عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو که بطری سرمه ای رنگ که بر روی آن تصویری از دریا حک شده و با درب طلایی اش مزین گشته ، قرار دارد . نت ابتدایی عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو ترکیبی از مرکبات همچون لیمو امالفی ، گریپ فروت و ترنج بوده و در نت میانی اش گل رز ، عنبیه و سنبل و در نت پایه و اصلی اش عنبر سائل ، سدر ویرجینیا ، چوب صندل سفید و مشک را دارا میباشد . یادداشت اصلی موجود در این رایحه را میتوان از گریپ فروت و رایحه ی بینظیر عنبیه دریافت داشت . دارای سیلیج سنگین و با ماندگاری بسیار بالا که دال بر بالا بودن کیفیت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو میباشد . عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو از ترکیبات مرکباتی بالا و ترکیبات چوبی ملایمی برخوردار بوده که در نهایت عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو را تبدیل به عطری کلاسیک ، که میتوان از آن در هر زمان و مکانی  بهره برد ، نموده است . برخی از منتقدان رایحه ی این محصول را مشابه عطر ادکلن مردانه کرید سیلور مانتین واتر می دانند.

  1. رایحه اولیه: لیمو ترش، گریپ فروت،ترنج
  2. رایحه میانی: زنبق، اسطوخدوس، گل رز
  3. رایحه پایه: سدر، چوب صندل، کهربا،مشک 
کازاموراتی زرجف- زرژاف مفیستو جانوین
عطر ادکلن مردانه کازاموراتی زرژاف مفیستو

 

عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل ( عطر کازاموراتی قرمز ) با بطری و فلانکری به رنگ قرمز که فریادی رسا را از شمیم رایحه ی گرم موجود در درون خود سر میدهد، با پیروی از ظاهر نسخه ی اصلی این محصول ، طراحی شده و بسیار مناسب برای استفاده در فصول سرد سال می باشد . در نت ابتدایی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل شاهد حضور دارچین و جوز هندی میباشیم که گرما و اثر بخشی فوق العاده ای را به عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل داده است . در نت میانی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل از گیاه پاپیروس ، سدر ویرجینیا ، چوب گایاک و چوب صندل سفید بهره برده شده است و در نت پایانی و پایه ی اصلی رایحه ی عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل از شکوفه ی تنباکو ، کومارین ، وانیل ، لادن و مشک برای ماندگار سازی این رایحه استفاده شده است . عطر ادکلن زنانه کازاموراتی قرمز  به واسطه ی رایحه ی گرم و تندش از سیلیج قوی و ماندگاری بالایی برخوردار است . عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل ، عطری است تمام عیار که با برند لایکچری و عناصری قوی از عطری فوق العاده همچون رایحه ی گیاهان ، وانیل و ادویه جات بهره مند شده است .

توصیه به بانوان ، اگر میخواهید در طول زمستان ، شکوفه های بهاری را با خود به همراه داشته باشید ، قطعا عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل مناسب ترین انتخاب برایتان خواهد بود . نقش اول این رایحه را عنصر وانیل بر عهده گرفته است . اثر بخشی ، رد بو و برانگیختن حس کنجکاوی دیگران را در این رایحه تنها با وجود وانیل میتوان تکمیل نمود که طراح این رایحه به خوبی بر آن اشراف داشته و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده نموده است.

  1. رایحه اولیه: دارچین، دانه جوز هندی
  2. رایحه میانی: پاپیروس، سدر، چوب گایاک ،چوب صندل
  3. رایحه پایه: شکوفه تنباکو، کومارین،وانیل، مشک
کازاموراتی زرجوف بوکت ایده آل جانوین
عطر ادکلن زنانه کازاموراتی زرژاف بوکت ایده آل

امروزه دسترسی راحت به اینترنت باعث شده که بتونیم هر کالایی که میخوایم رو بدون دردسر و زحمت خریداری کرده و جلوی درب منزل تحویل بگیریم ، حالا فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن خط بو این امکان را برای شما فراهم کرده تا بهترین عطر و ادکلن های موجود در بازار را جلوی درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، همچنین این فروشگاه برای خرید بالای ۱ میلیون تومان نیز ارسال رایگان در نظر گرفته تا شما عزیزان بتوانید عطر و ادکلن محبوب خود را به راحتی سفارش دهید و دریافت کنید.

در وب سایت خط بو شما میتوانید انواع و اقسام عطر و ادکلن های مردانه ، عطر و ادکلن زنانه ، خرید عطر کازاموراتی ،ادکلن مینیاتوری ۲۵ میل ، عطر ۳۰ میل ، بادی اسپلش ، اسپری بدن و … را در این وب سایت انتخاب کرده و خریداری کنید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه ما بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
خانه
فروشگاه
وبلاگ
0 مورد سبد خرید